wtorek, 20 listopada 2012

PL sagan

Buzuje i kipi coraz bardziej. Pawlak do zajezdni, Piechociński na szkło :DDD Zaiste, zabawnie to wszystko wygląda.
Próby zamachów, tony materiałów wybuchowych w tle a może na przodku.
Wrze w domach i na zagonach :DDZabawne, bardzo zabawne.

Czy to koniec? Prorokuję, że to dopiero początek. I to nie tylko u nas. Jakoś tak mi się majaczy, że i prezedent usiowa bedzie miał mocno pod górkę. I w ogóle cały ten tygiel będzie wrzał a pokrywka będzie podskakiwać coraz mocniej. Nie ma czym ugasić ognia, a może raczej nie ma dobrej woli. No to powoli... ruszyła maszyna po szynach ospale...

I jak dla mnie dobrze. Ze względów osobistych. Mam o czym myśleć, oderwać się od kinder niespodzianek. Mało słodkie one, raczej piołunem lecą.
poTomek swoim dystansem i opanowaniem trochę mnie wyciszył. Bo ...nóż mi się w kieszeni otwiera. Głupoty nie zniese!!!

Miałam ci ja zamknąć fb ale coraz bardziej mi się podoba. Wychodzą kolejne rzeczy, "kwiatki i zajączki" z kapelusza. Coś podkręca coraz bardziej atmosferę. Paczę, widzę, czytam i... czekam na finał. Bo coś musi się stać. Dalej tak nie można. Byle z głową i bez krwi. I żadnej junty. GROM już się był "wykazał ;/ gdy mu mistrza sprzątnęli. Zero reakcji. Żadnego działania. Zbłaźnili się. Na fb piknie reklamują kursy różnej maści, znaczy kasę trzepią - biznesmeni psia kręć!!!!! A może nie? Chu... to wie i się rozezna?!

Dziecko mnie wczoraj poinformowało, że ma leki zwiotczające. Czyli co? Mam zażyć? Bo nie rozumiem? I tak jestem zwiotczona wystarczająco ostatnimi wydarzeniami :/

PS. Mogli by w końcu skasować herbacianą reklamę z Małyszem. Badziew ... straszny :/

2 komentarze:

  1. Coś mi mówi,że idzie nowe, skoro nawet w PZPN jest Boniek, a w PSL zmiana...Jak tak rozpędzimy się szaleńczo wręcz, to może za jakieś sto lat zostaną zerwane okowy iluzji, a nasze praprawnuki...
    No dobrze.Ten wybór Piechocińskiego to chyba jednak niespodziewajka jest jakaś dla PSL.Ot wypadek przy pracy, bo młodzi zaczynają grą w uczciwość.Nasłuchali się o możliwościach i nie pasuje im ociężałość "betonu"przyspawanego do stołków.Tak czy siak jest to też przykład pozytywny i taka ja na przykład b. się z tego cieszę.Dlatego,że zdarzają się takie niespodzianki- lubię obserwować polityki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do PSL-u to odejście Pawlaka niewątpliwie jest konkretną zmianą. On miał jakieś plany w przeciwieństwie do następcy. Czy te plany były dla PL dobre? Czy następca jest nieogarnięty?
    Rzecz jest w czym innym. Faktyczne działanie elektoratu to głosowanie. Oczywiście nie za friko. A za konkretne, dobre działania na rzecz elektoratu a nie jedynie grupy uprzywilejowanych. A o tym rząd zapomniał. MA ROBIĆ DOBRZE WYBORCOM. Nie udawać i nie markować ruchów czy stosować półśrodki.

    OdpowiedzUsuń