poniedziałek, 26 listopada 2012

kRAJ

Nieśmiało coś się zaczyna składać. Może.... COŚ,KTOŚ po nowym roku? Ale cichutko

Smutno jakoś też kole serca, bo Pierworodna najprawdopodobniej pracuje do końca

roku, a potem???? Ale damy radę! My twarde nie miętkie. poTomek też chyba z pracą

szwankuje. No, ręce opadają. Ale u Niego to trochę na własne żądanie. Święte me

słowa - oszczędzaj, odkładaj, nie szalej - jak grochem o ścianę.

Teraz pracy jak kania dżdżu pragnę i kasy. Nic nie jest ważne. Byle z głową, byle z

głową...

Ech! tylko jak przeżyć, jak dożyć???  Ale to chyba nie tylko ja tak mam. Gorzej, że

przytrafia się to młodym z małymi dziećmi. poTomek wysyła mnie do MOP-su. No to

kiedyś zobaczy Kozakiewicza. NIGDYYYY!!!!!! Ta ziemia pod stopami jest moja, ludzie

wokół mnie też PL. I nie widzę powodu, żebym musiała tam sępić. Poza mną są bardziej

potrzebujący, którzy nie mają nic, nikogo. 

Blogi ekonomiczne rzeźbią temat na różne sposoby. Fachowcy się wypowiadają.

Eksperci. Tylko nic z tego dla nas nie wynika. Może poza jednym. Tam pisze sensownie

i życzliwy PL jest.

Może jeszcze szarpnęłabym się na jakąś działalność, ale gdy pomyślę o orce na

ugorze, tj drogą przez ZUS-y, US, gąszcz zmieniających się co chwila przepisów,

stawek to ręce mi opadają. Poczekam, może doczekam. Lepszego.. w co watpię..bardzo.

Będzie dobrze -  bo nie może być inaczej!!!!!!!
==================================================

A wczoraj....:DDD

No i wow, i ....
 Nareszcie się dzieje. Cicho nie jest. Leci Pendulum - tarantula a zacna matka

trójki dorosłych dzieci siedzi przed kompem i głową w takt muzy prawie wali w

klawiaturę. Babulinda stoi z boku i boki zrywa a Pierworodna - mamuniu wyglądasz jak

york. hihi lepsze niż shar pei :DDD

Puśćcie sobie ten kawałek a odpłyniecie.

No i dalej The Prodigy ft Pendulum - Woo Doo People. I znów szał kołtunów. Tylko

Fendera brak.

Nie martwcie się, z synem pogo też trenowałam. Wiem, nie wyglądam. ;p

Rozmowa sióstr przy obcinaniu włosów:
-dziękuję kur... - starsza w podzięce za spokojne w końcu trzymanie głowy
-mogłabyś się miło wyrażać - młoda
-no przecież się wyraziłam

Metal yeahhhhhhh

PS. Nawet nie wiedziałam, że spodoba mi się. Cóż potrafi zrobić wpływ młodych ;)

1 komentarz:

  1. Mama - Pendulum do drum&bass;) dobrze, ze dajecie sobie rade..

    a z metalu niezmiennie proponuje Angra;)

    OdpowiedzUsuń