sobota, 24 listopada 2012

O M G ! ! !

No że'sz ja pipipipipipipipipipi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Faceci mają poryte berety. No mają i kropka. Zdarza się czasem który, ale nie za

często, że można pogadać jak z białym człowiekiem. Ponieważ ostatni tydzień

obfitował, jak dla mnie, w nawał kontaktów towarzyskich, w różnej formie tudzież

biznesowo-życiowych to umacniam się coraz bardziej w swojej opinii.

BO!... rozmawiasz z gościem... a ten koniecznie chce brylować, pokazać jaki to on

mądry, elokwentny, jakie cudne i jedynie słuszne ma poglądy i w zasadzie cicho

siedź, słuchaj i zachwycaj się!!! Nosz fak!!!

Dzwonisz do innego, obcego niemal, ot tak, w zupełnie niewinnej sprawie, bez

podtekstów, a po drugiej stronie słyszysz miedzy zwrotkami zaparcie totalne, jakbym

natentychmiast szpagat robić chciała i cnoty pozbawiać wbrew woli. Świr? Czy co?

Rozmawiasz z kolejnym hihi, haha - i szkoda, że nie wcześniej, bo już mam full

komplet. Znaczy się rodzinę. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja biznesowo dzwonię, a

zakładanie rodziny mam głęboko w gdzieś. Moja mi wystarczy!!!!!!!!!!!!!!!!!

To ja uprzejmie informuję, że jeśli już, to o MNIE trzeba się starać DŁUGO i

WYTRWALE. I charakter anielski mieć przynajmniej czasami. A na ten czas to toleruję

jedynie z kontakty męsko-damskie osobiste: z Zięciem, z własnym, sobą wyprodukowanym

poTomkiem, ze Sąsiadem czasem. Reszta to biznes. I to bardzo mglisty.

Inne relacje w opracowaniu!!!!!! I uprzejmie informuję, że jestem goła jak święty

turecki, w nic niczego nie będę inwestować, bo i nie mam, i wogle to ja szukam

pracy, przygody, pasji, pełni życia a nie gruszek na wierzbie. Wbić to sobie proszę

do głowy zaś na już!!!!

2 komentarze:

  1. Widać ostatnio sezon na damsko-męskie nieporozumienia :/, ja sobie właśnie układam, gdzie w BIURZE mam wołami napisać: MAM MĘŻA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie, ślubne zdjęcie powieś w widocznym miejscu. A i to nie gwarantuje sukcesu. Bo mogą nie zauważyć!!! I napis: Szczęśliwa mężatka :D

      Usuń