sobota, 1 września 2012

Mielismy 7 lat tłustych :DDDDDD

z netu
Tak rzecze niejaki prof Rybiński: "Nie dość, że firmy budowlane, banki i wiele innych sektorów zwalnia, to jeszcze będą zwalniani urzędnicy i nauczyciele. Przewiduję podłe nastroje społeczne w przyszłym roku. Znowu będzie gorąco na ulicach i kolejne kilkaset tysięcy Polaków wyjedzie protestować. Trzeba się przygotować na recesję, która może potrwać więcej niż rok.

Będzie wysokie bezrobocie, dolar i euro po pięć złotych. Koszty utrzymania mieszkania i opłaty wzrosną o kilkadziesiąt procent. Jak dojdzie do konfliktu na Bliskim Wschodzie to benzyna będzie po osiem złotych za litr. Wielu Polaków zbiednieje.

Po siedmiu latach tłustych nadchodzi siedem lat chudych – powiedział w drugiej części rozmowy z Onetem prof. Krzysztof Rybiński."

Nosz ja pierdole! Kto ma tłuste byki! No! Meldować się na tentychmiast. Bo u mnie obora pusta, wszystko już wyzdychało!

Perspektywa rysuje się dyjaboliczna. Kilkaset tysięcy na ulicach. Dobre sobie! Ja tam nie chcę czarnowidzić ale byndzie kiepsko. W miastach szczególnie!

Wygrani będą Ci co mieszkają na wsi i roboty się nie boją oraz Ci mniej-więcej ustawieni w różnych branżach.

Pierdzielnął AMBER, poleci też parę innych, bo na każdego jakiś hak się znajdzie. Trzeba zwolnić miejsce dla nowych :/ W każdej dziedzinie. A nowi już czekają w blokach startowych.

Myśl mi przemkła ponura, czy aby my nie zostalismy juz dokładnie sprzedani. I zaraz se odpowiadam - ależ oczywiście.

Oczywistość faktów nie mówi o tym, ale drze japę.

Młody człek pozbierany życiowo, westchnął cicho i żałośnie - czemu, ach czemu ja na ten pomysł nie wpadłem? Z AMBEREM!

Ja też żałuję! Pomysłu! Bo ludzi jednak żal. Ale co tam. To super reklama dla banków.

Tak to jest. Mieszkamy na ziemi niczyjej, z której każdy cwaniak chce urwać ile się da i spieprzyć.

Tak poza wszystkim przypomniało mi się jak to mój kolega, siedzący w anclu karę odbywał. Przypisany do Czerwonych Beretów co i raz podpadał kapralowi, a że stan wojenny był, to trudno nie było. Cóż robić z czasem? Kraty na oknach, nudno :) Jedziemy na wyraj. W góry, na jeziora. I tak chłopina przekicał cała służbę w wojsku. Dla chcącego nic trudnego :D

2 komentarze:

  1. Kryzys sie szykuje na calym swiecie, akcje, obligacje i papiery maja stracic wartosc, jak rowniez fundusze emerytalne, wiec ciezko i glodno bedzie nie tylko w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie uprzedzali, ze to będą drugie Indie a nie Japonia :/

      Usuń