poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Redukcja

   Nosi mnie coś jak jest ładna pogoda. Taki nawyk z okresu gdy dzieciaki były małe i trzeba im było dostarczyć rozrywki i świeżego powietrza. Po prostu nie mogę usiedzieć w miejscu, swędzą mnie pięty, kadłub sam się podrywa. W tym ganianiu jest też drugie dno. Pragnienie pozbycia się nadmiaru "dobrego" osiadłego tu i ówdzie. Efekt JEST! Nic już nie wypływa, nawet na centymetr poza pasek. Kolana nie bolą tylko te cholerne kostki :( Zgrzyta w nich coś i rzęzi. A rano łażę jak paralityk zgięta w pół. Chrzanić to!

Ostatnio młode coś spojrzało na mnie z obrzydzeniem i skomentowało
-Jak taka stara baba może nosić młodzieżowe ciuchy?

A co? Wór pokutny bardziej pasuje czy włosienica?

W każdym razie uznałam, że to nie do mnie, aż do wczoraj. Maleństwo zażądało uwiecznienia mnie na fotce wespół z koleżanką. Tłumaczenie, że Ona 10 lat młodsza nic nie zmienia. Spojrzałam raz, spojrzałam drugi i moje postanowienie poprawy przybrało na sile. No nie będę pisać co zobaczyłam. A dziś rewia mody w domu. Każdy ciuch przymierzę i karzę się sfotografować.

Wszystko PASE won! Lustro kłamie!!!!!
Wybrałam Sza, ponieważ Ona w realu i sote-czyli bez pomalowanej buzi wyglada lepiej niz na wszystkich zdjęciach razem wziętych :)
    Remont kapitalny kamienicy :) Zmiana! Dosyć ganiania z gołą twarzą, nie można straszyć ludzi :D

PS. Dudziakowa ma 68 lat a jak wyglada? O p. Grażynie już nie wspominam :/

Fotki netem pożyczone

2 komentarze:

  1. Witaj! Sądząc po zdjęciu z lewej, ciuchy młodzieżowe jak najbardziej się nadają... wyobraziłem sobie Ciebie w takich spodniach-dzwonach :) Chyba masz kręcone włosy, więc takie spodnie pasowałyby Ci jak ulał :) Nie daj sobie nigdy wmówić, że ubranie trzeba dostosować do wieku. UBRANIE DOBIERA SIĘ DO NASTROJU!

    Tak w ogóle kilka dni temu zauważyłem, że mnie podglądasz :) Rozgość się u mnie, zapraszam :) Nie gryzę... Zapraszam na najnowszą notkę. Jest tam też coś dla Ciebie ;)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń