wtorek, 14 sierpnia 2012

Ja Cię Kręcę

   Stardust wyróżniła mój blog :) Z pewną nieśmiałością do tego podeszłam. No bo jak to? No dlaczego? Przecież ja tylko sobie klikam i przenoszę w net co tam w fałdkach siedzi :) A na poważnie, to i trochę zawstydzona jestem i zakłopotana... i tońke zdurniałam. Bo sami wicie - rozumicie ludź przyzwyczajony jest bardziej do krytyki niż do dobrego. I tak kicnęłam w lewo i w prawo i znów dołączyłam ( zupełnie przypadkiem ) kilka blogów do mojej Czytelni. A kicałam "z pewnej nieśmiałości swej" i braku wiedzy co z nagrodą należy uczynić. Spoko - podejrzałam i z dumą wklepałam :D

A przy okazji wyszła na jaw moja skrzętnie ukrywana cecha - brak pewnosci siebie :p Tak więc pierwsze koty za płoty. Zostało jeszcze 6?

4 komentarze:

  1. I bardzo mnie to cieszy, ze nagrode wklepalas:)) Wiesz, tak naprawde to najfajniesze sa te blogi gdzie autor sobie siedzi i od czasu do czasu "klika i przenosi w net co tam w faldkach siedzi".

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :)
    I wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  3. A nagrody to fest SOM!;)I gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iw-nowa i Miśka. Bardzo dziękuję. Naprawdę nie spodziewałam się. Zwłaszcza, ze to 4 miesiąc pisania :)

      Usuń