niedziela, 10 stycznia 2016

armagiedon

czyli za wszystko co robisz musisz zapłacić.
pomknęłam do starszej. Wczoraj. Plecak na ramionkach. Pusty. Gdzieś po pół godzinie głowa zaczyna boleć. Ki dyjabeł? Miazmaty ze słońca? Smog? Ni! Zerowy ucisk na ramiona! Delikatne napięcie niby mięśni kapturowych i włala. Mamy to! Mam to! Czule zapodałam 2 apapy i hola!
dostarczyłam co miałam, chwilę posiedziałam i nazad do domu. Bo....mościa panna poczebuje wsparcia i wymiany darowanego. Począwszy od butów aż do portek, kiecki, bluzki.
jakoś po drodze nadziałam się rykoszetem na bazar. Z darowizny nabyłam tłuste dla sikorek, padlinę, jabułka, i markow. Wózek do pełna załadowany, ja na turbo doładowaniu śmigam bo czas goni. A tu jeszcze jajca. A tu czerwona kiszona. No i na wylocie dopadłam mydła. Mikro straganik, i już od początku coś we mnie godo-" będzie tego, będzie tego". Ale jest poczeba. Mydło w domu na zejściu. Konieczność. I ceny takie bardziej normalne. No i mom. Myło z nanosrebłem i indyjskie. Parfuma sama w sobie.
bus dojechał, wbiłam nabój do. Młąda odebrała. A głowa milczy. Tylko smród komunikacyjny i brak śniadania mdłości wywołały. Domem dupnęłam przy paszy i sru w arkady. A tam najpierw zwrot. Poszło! I przegląd sieciowych przynależnych. Berszka, zara, stradiwarius i inne. Przymierzone pierdylion obuwia. Wszystko be. Finalnie przed wyjściem nabyte dokładnie te same, które były oddana.e. Po kilkugodzinnym łażeniu dobyta tylko bluza z wściekłym królikiem. I w końcu oświecający wniosek, że chłopaki wykonały kawał dobrej roboty. Znając zawartość sklepu dobrały bezbłędnie ciuchy.
nabywszy, ustaliwszy, odzyskawszy wiarę w ludzi- zacy element- wróciwszy do godności osobistej i zainstalowawszy mentalne czarne skrzynki za doopskiem, na parchate emocje ruszyłyśmy nocą pełną na dalsze podboje. Rajtki. Cieple. Grube. Pono w pepco. Ni ma. Ale za to trafiła się pasza dla kotóch. .
minęła noc i nastał poranek dnia następnego. Leci baja, stiopy żyją, głowa nie boli. A w drodze babelot. Po papiery do wygrywania w lotka. Więc czekamy choć czas doopki zbierać po rajtki. Bo focie mają być .


wnioski dodatkowe? Młodej czy lepszy tlf z dobrymi aplikacjami do poruszania się w interiorze. Wtedy będę wolna jak wolne wnioski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz