środa, 9 października 2013

"..."

Baba Wanga, słyszał ktos o niej? Bo mnie kilka lat temu powiedziała o niej Dziecina. Wpadło jednym uchem, wypadło drugim, potraktowane jak kolejny dyrdymał. Kilka dni temu wróciła w moich myślach. Nie przypadkiem. Jadąc mostem Świętokrzyskim zerknęłam swoim zwyczajem w stronę Centrum. Bardzo lubię TĘ panoramę Warszawy. I zobaczyłam PKiN i Większość wieżowców pokrytych roślinnością. Oczywiście, nie był to real, ale widzenie, ja to nazywam "sobą". Widok do dziś mnie męczy, nasuwa obrazy zarośnięte roślinnością budowle Ameryki południowej i Środkowej, Indii, Kambodży. Cisza i buszujaca zieleń. Bez ludzi.
Pierwsza myśl to, że ładne, druga, że w naszym klimacie raczej niemożliwe, trzecia - strach, a co z ludźmi?
Nie tylko Baba Wanga mówiła o przebiegunowaniu Ziemi, wielu jasnowidzów to przepowiada, naukowcy też biorą coraz bardziej serio taką możliwość pod uwagę.I to powoli się dzieje. Biegun magnetyczny zmienia swoje położenie, choć wiadomo, że jest "ruchomy", w ostatnich latach coraz bardziej przesuwa się w stronę równika geograficznego.
Coraz większa nierówność i ograniczanie swobód obywatelskich jest faktem. wielu proroków przepowiadało, że tak będzie u końca czasów. A co tym końcem może być? Przebiegunowanie? Europa w pasie równikowym? Przebiegunowanie to nie tylko zmiana biegunów ale także ruchy płyt kontynentalnych, i drobnicy, mniejszych, znajdujących się na nich. Przez Polskę o ile mnie pamięć nie myli przechodzi rów dzielący 2 płyty mniejsze. Zabawnie nie będzie zwłaszcza, że w okolicy jest kilka wylkanów, które mogą sobie piżgnąć, ot tak, bo i czemu nie? W Niemczech jest ich kilka, i nie całkiem uśpionych, i całkiem blisko różnych elektrowni atomowych. Czyli bedzie i efektywnie i efektownie. Pozamiata dokładnie.
I jest o co się bić , żreć i wydzierać sobie z zębów? Jakoś to niedługo będzie tak mi się zdaje i pytanie jedno mam, co władzuchną? Gdzie ona, niebora się podzieje? Władza PL? A to nie wiem :D Ja ? Może mnie splaska albo wyparuje? A ci na samym szczycie piramidy? Cóż, są promy kosmiczne, stacje kosmiczne i wiele dupersznytów których nie zobaczymy, o których się nie dowiemy. PANY przetrwają i znów namnożą, nowy, lepszy świat.

Odnośnie Piramidy :DDD Łańcuszek pokarmowy wicie jak wyglada w przyrodzie, naturze znaczy.  A w realu ludzkim? No, największe koryto i najszybciej kto mo? Ten co nie sieje, nie orze :DDDD Czyż nie o tym mówił NT? Że nawet gdy będzie spał, będzie mu przybywać.... O ludzie małej wiary, a może źle wierzycie?  buahahahahahaaaaa, .... a może źle Was uczą.....  a może zacząć czas myśleć ...hihihiihihihhiii

I gdzie tu sprawiedliwość ludziu? Tyrasz, zrywasz się o świcie, łamiesz głowę jak zadowolić szefa i G...O z tego masz tak naprawdę, choć to co zarobisz powinno być Twoje i tylko Twoje :P


3 komentarze:

  1. Słyszeli o Wandze, nawet na innym blogu pisali o niej ;-)) Moze i napiszą na tym? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amen.
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie. Bo jest "moja i mojsza " i trybiki są po to by innym dobrze robić.O!

    OdpowiedzUsuń