niedziela, 12 stycznia 2020

Witajcie w matriarchacie.

Siedzę w necie - dzięki siorka 🙏 - i oglądam i czytam i oglądam i czytam i tak do usrania.
Jedno mnie zmęczy - przeskakuję na drugie. No i nawija i czytam i zbieram opeer na profilach tematycznych.
Że co?
Że ktoś będzie coś o mnie wiedział?
Że inwigilacja i sraty-pierdaty?
A to mam im jedno do powiedzenia - róbta co chcę ta - ja chcę żyć. Choć średnio wierzę że wskazaniem w 👎 że coś mi jeszcze pomoże, ale dam sobie szansę.
Czytam, słucham info dotyczące pakietów dna mojego ciałka. Coraz mniej wydolnego.
Dotarłam na poziom medycyny mitochondrialnej. Fajne - bo bierze pod uwagę biochemię organizmu, niefajnie - bo program zdrowienia dla milionerów.
Np flaszeczka na niewydolność serca w razie zawału to złotych monet 600. Nie dla mnie!
Ale! Nie muszę koenzym q10 brać w nano cząsteczkach. Zapobiegawczo to normalnie. Apteczne.
Czego się dowiedziałam jeszcze?
Że np magnez powinno się brać w ilości 10mg na 1 kg człowieka. Sote.
B1 400mg itd.
Dla mnie istotne jest q10 i magnez i b12. I tłuszcz.
I w końcu chyba zapisze się w moją mózgownicę, że tłuszcz to nośnik q10. A bez q10 - zgon. U każdego.
I już ogarniam czemu u Żydów pochodzenie dziedziczy się po matce. Bo zapis mitochondrialnejy i ten dobry i ten lipny dziedziczy się po niej. Skąd oni wiedzieli? 😎
Słyszeliście o czymś takim jak zimne zapalenie? Ja nie. Do dziś. Warto poczytać.
Mam nadzieję że zmiany w dawkowaniu np magnezu, że zmiany w jedzeniu, przyniosą efekt.
A zdechlaczkom życzę zdrowia.

PS. Tylko kurła skąd to wszystko? Skąd choróbska, niewydolności wielonarz@dowe itd.
Po części ze zmichranego kręgosłupa a dokładniej górnej części odcinka szyjnego.
Co tam takiego się dzieje?
Nic a w zasadzie za mało bo tętnicze szyjne i inne krwiościeśki są ściśnięte. Jak ściśnięte to do mózgu dochodzi za mało krwi. Jak za mało krwi to za mało Energi i mózg mówi. - nie mam siły. A jak on nie pracuje to przestają pracować inne narządy. Proste jak budowa cepa.
Ilu schodzi na niewydolność wielinarządową? Właśnie z tego powodu. Ilu schodzi na sepsę ? Jw.
Mitochondria to fav
Bryka naszej energii życiowej. Ile dziennie powinny jej produkować by być w zdrowiu? Tyle ile sami ważymy. Czy zaburzzony organizm da radę. Ni! Trzeba wspomagać.
Już nie pamiętam dokładnie ale w  - czy jest to możliwe? - dokonują 50000 napraw w jednej komórce.
Kurła! Więcej! Mają ad usrandum prawidłowych zapisów do zastępowania uszkodzonych. Czy genów, czy komórek.

Niesamowite! Jestem zachwycona i w szoku i stwierdzam.

PANI BOZIA WIELKIM MEDYKIEM JEST I ARCHITEKTEM I WSZYSTKIM WE WSZYSTKIM.

WOW!   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz