poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Ściągawka.

Z zajęć grupowych, mimo że w czarną doopę niektóre sesje mnie wpędzały, coś tam jednak wyniosłam i postanowiłam podzielić się z Wami.

Pierwsze, to jak działa podświadomość.
Podświadomość jest głupia, durna, sama ze siebie nic łajza nie zrobi. działa tak jak nakazuję jej ja, ego, to co myślę.
moje ja jest dyrciem, kapitanem, managerem.
Podświadomość- robolem, korpo-szczurem, majtkiem na statku.
wykonuje to co pomyślę.
I tylko ostatni zwrot czy dwa.

Np- myślę " jestem do doopy"
Podświadomość słyszy tylko " do doopy " i wszeędzie to przesyła. na plany życiowe, relacje z ludźmi, wygląd itd.

Myślę " jest cudnie"
Podświadomość działa jak wyżej.

Tak więc to co myślimy, powtórzę, rzutuje na całe nasze życie.

myśl <=> uczucia

 a jak się czujesz, tak siebie prezentujesz, objawiasz.

np jako Midas czy melepeta.

objawy <=>jakość życia.

Tego ostatniego chyba nie trzeba objaśniać?

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za powodzenie Twojej terapii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czekam. na razie na jakikolwiek termin. ma być ponoć najszybszy jak się da.

    OdpowiedzUsuń