piątek, 20 listopada 2015

nienawiśc zdusić w sobie

kiedy po obejmowala pl w obroty nóż w kieszeni mi się otwierał. wyobraźnia podsuwała koszmary .lobbing, cwaniactwo, prawo na życzenie. ale jednak nie sięgała do podnóżka ue.achooj! szlag ich trafił dzieki Bogu, bo jeszcze chwila i zrobiło by się goraco.
nienawidze minionego rzadu. nienawiścią czystą, nieskalana, pełną pogardy.
nienawidzę za odebrane dzieci, nienawidzę, za wynaradawianie, nienawidze, za biedę, bezprawne, nieludzkie prawo. nienawidze za butę, bezczelnosć, pychę. za nakłanianie do łamania prawa naturalnego, wręcz zmuszanie do tego. jeśli ktoś kocha gówno jak mucha to niech tam siedzi. ( mucha- owad, nie ministra).
nienawidzę za wynaradawianie. ojczyzna to ten kawałek ziemi na którym się rodzisz, o który walczysz gdy trzeba. my zostaliśmy. walczyliśmy jak prawo pozwalało. wygraliśmy. tu i teraz u siebie. my w kontrze do szlamu. z tej perspektywy kuklińskie i inne dla mnie są niczem. niczem.
nienawidzę, za biede, brak troski o ludzi, o brak szacunku dla polaków i traktowaanie ich jak bezrozumnego bydła. nie jesteśmy nim. nie damy się zaprowadzić na rzeź!
tak kochani. pamiętam te wasze spojrzenia, prześmiewcze, upokarzające teksty za plecami, spojrzenia pełne politowania. szydzenie z pisu, dudy, szydł. czy teraz tez będziecie tak dzielni inaczej?  w zaciszu gabinetów zadufani w sobie byliście pewni, że moc jest z wami. że to będzie trwać. że dla was autoastady, dla nas błoto i wykluczenie. goniliście do roboty jak kapo w obozie. nie dając szans na życie, oddech.
co teraz?
mamy nowy rząd. tak, głosowałam na nich. tak, jestem katolem. tak, głosowalam głównie przeciw po, kukizowi-wyszło w wotum zaufania kim jest, przeciw psl- gdzie na szczycie nie uświadczysz rolnika.
nie wszystko mi sie podoba ale jestem niecierpliwa. chciałabym już, natychmiast.
jestem zachwycona energia z jaka działaja. to nie pierdzielenie smutnych kawałków do własnego elektoratu, to konkrety. oni faktycznie maja plan. dają pozytywną energie. dają nadzieję.
idzie nowe i nawet przyroda to odczuwa. burza, ozon, zdrowa energia.

nie jestem naiwna.


1 komentarz:

  1. Nie jestem katolem, nie głosowałam na pis, i wiele rzeczy mi się nie podoba, i boję się, ale podzielam Twoją opinie o po.

    OdpowiedzUsuń