wtorek, 17 listopada 2015

i jak tu się śmiać/ nie śmiać

heh.. merdialna tv, każda, uszczęsliwia filmami, dokumentami i innymi sieczko-miotnymi produkcjami. internet przoduje. aczkolwiek filtry działaja skutecznie.
z tv wiemy że: największym mocarstwem są usiech, najwięcej katastryf w usiech, najwięcej wymordowanych ludzi w aktach terrorystycznych w usiech, najlepszy rząd w usiech, i najlepsze prawo czego efektem są największe więzienia na świecie, największa patologia, zdemoralizowanie, najwspanialsza armia, najdoskonalsze techniki, najlepsza polityka azylowa, wszystko naj...
ruskie- no ten putin to śmieszny lanser, wozi sie z tygrysami, lata z łabądkami, agresor, tyran, a wogle to tej rosji najlepiej żeby nie było. zróbmy kolejny stan usiech
pl- dla większości świata leży za kołem podbiegunowym, na równi z ruskimi chla sie spiryt szklankami, i z tej zachlanej zmarzliny przez wrota wymiarów pojawili sie i skłodowska i miłosz, i rey i wałęsa. szczepionki i kaganek łukasińskiego. taki kościuszko to chyba przez pomyłke. a dokonama naukowe w wielu dziedzinach to bardzo przez pomyłkę więc od razusą eksportowane. dumnie niesiemy sztandar przodownika ue we wszystkim
niemcy- niby niewiele a jednak
francja-tolerancja, elegancja

a jednak wole ruskich, słowian i bliżej mi terytorialnie i moim zaściankowym pragnieniem spokoju i luzu.

nic na to nie poradzę, że w obliczu ostatnich zdarzeń mam pierdolnik w głowie. bo i jak nie mieć. wszystko co sie dzieje niewiele ma wspólnego z logiką.
bo logiczne było by zamknąc granice-niewykonalne
logiczne by było zapewnienie ludzi, że nasi muzułmanie sa ok. przedstawić kilka rodzin i ich historii w tv, żeby ludzie zrozumieli, że nie nasi są sagrożeniem. ale atakowani w końcu zaczną się bronić.
klasyk na info o dokarmianiu płn afryki i ogólnemy finansowaniu stwierdził-to tak jak karmić żmiję. i tak w końcu użre.
ja mam pierdolnik w głowie. ja tam uczucia mam zmieszane i wstrząśnięte. bo kobiety? bo dzieci? bo starców? e, to nie po mojemu.
z drugiej strony historia różnych nacji mówi, że likwidowane były całe rody, klany, nacje, narody, by wyeliminować element zemsty, zapewnić spokój.
tej logiki i takich działań nie jestem w stanie przyjąć. matka jestem i w każdym berbeciu widze jakby swoje, córka jestem i matka to matka, ojciec to ojciec. nietykalni.
nie potrafię wymazać myszka gumką cierpienia i tragedii innych. przeniesienie, nie wprost ale jednak, z czasów byłych pl.

ziemia jest planetą śmierci, jej uroda nieco łagodzi pierwotny wymiar. ziemia jest poligonem doświadczalnym, egzaminem w lekcji przetrwania. cokolwiek by nie mówić, w jakiekolwiek pozłotko by nie ubrać idei, taka jest prawda, na którą wszyscy zamykają oczy. teoria miłości nie sprawdza się nawet w rodzinie. więcej, jak wszelkie dane wskazuja, najwięcej przestepstw jest właśnie wśród krewnych.

tia... rodzina... ministerstwo ds rodziny. nowy tfur nowego rządu. niechby powstała choć jedna instytucja- instytut zgodności z logiką. gdzie weryfikacji podlegało by wszystko. ot z podstawowym programem 10_ przykazań. ok, już widzę tych prychających na 3 pierwsze.  cóż,  taka jest logika tego świata.

4 komentarze:

  1. Zawsze zadaj sobie pytanie-kto tak NAPRAWDE zyskał najwięcej. Masz odpowiedz.
    Dla Zachodu zawsze wschodem byliśmy, krajem drugiej kategorii. A mamy tak piękną historię, czemu ludzie nie potrafią się tym zachwycać.? Ja w głowie mam ciągle opowieści Starszyzny o dworach, folwarkach, szklarniach, uprawach, zwierzętach selekcjonowanych i nowych odmianach roślin uprawnych. Czemu po wojnie wymarły te Najlepsze Gospodynie, z przepisami takimi ze dzis w termomixach żadna nie zrobi..? Dobrze, że w sklepach jeszcze gotowej jajecznicy do podgrzania nie sprzedają, ze jakieś okruchy wiedzy w ludziach są.. Zbieram odmiany, zbieram przepisy, wiedzę staram się zbierać.. Tylko czy jest jeszcze sens.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z jednym, że martyrologia narodu polskiego, to duża rzecz. Ale siedząc we wlasnym zaścianku tracimy proporcje.
    Historia polski zaczęla się gmatwać i tracic wymiar narodowy od śmierci chrobrego. Zapomniany niestety wódz nasz, nad wodze.
    Nie było juz takiego w naszej historii, który inteligencja, umiejetnościami wszelkimi potrafił by tak wznieść polskę ponad inne narody. Potem to tylko korzyśc- korzystać - wykorzystać. I tak jest do dziś.
    Do konkretnych osób robiących dym nie dojdziemy. Mówią: soros, ojmama, anielica. Mówią putin, issis.
    Szczerze mnie to mierzi. Słowa powinny opisywać rzeczywistość a nie ja kreować, choć nawet w starym testamencie Bóg mówi- cokolwiek nazwiecie, będzie nazwane.
    O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprostowanie: dotyczyło to nazw zwierząt a nie całości życia :-)

    OdpowiedzUsuń