sobota, 1 grudnia 2012

WystarczY!!!

Żeby nie było, że swe mroczne przepowiednie wysnułam z pomroczności/demencji i świrostwa, skorzystałam z podpowiedzi wujka Google. I cóż nam on mówi w oparciu o ogólnie dostępne dane dotyczące PL i UE.

Limity( po wykonaniu podstawowych działań arytmetycznych) na 1 osobę:
-mleko-o,9litra na dzień
-zboża-1,84kg na dzień wliczając w to pasze dla zwierząt
-wieprzowina-0,15kg dziennie
-wołowina-0,05kg dziennie
-warzywa-0,3kg na dzień
-owoce-0,25

Wnioski wysuwajcie sobie sami, bo ja już nie mam zdrowia! A zresztą! Co mi tam! Wychodzi na to, że im mniej ludzi tym większa micha i logiczne są starania rządu w kwestii polityki prorodzinnej i zdrowotnej. W ramach dobroci dla przyszłych pokoleń proponuję, żeby wszyscy chorzy powyżej 50-tki i zdrowi takoż popełnili zbiorowe samobójstwo. PUNKTY w końcu zaczną się zgadzać i dla wszystkich/pozostałych wystarczy!

I czego się ludziska ciskają, że mało zarabiają. No!, naprawdę nie potrzebują więcej wg norm unijnych!

Przyjęłam założenie, że jest nas 38 milionów. Przy wyższym powyższe liczby maleją:/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz