piątek, 7 grudnia 2012

Edukacja?????

Kwiatek nr 1:
We czwartek Dziecinka przyszła ze szkoły i rzecze, że profesor poinformował ją, że na swoje konto na FB dostała od niego Karnego Ku....  Bo się nie wylogowała.
Szczerze! Nie dałam nic po sobie poznać, nie skomentowałam, ale w środku moja dusza miała oczęta jak spodeczki. OMG!!!!! Profesor? W LO???? O ja pitolę!!!!

Kwiatek nr 2:
Pokwitowałam powiastkę ze szkoły listem poleconym doręczoną. Że zapraszają mnie- sory- stawiennictwo OBOWIĄZKOWE!!!!- w związku z wynikami na próbnej maturze i pogorszeniem drastycznym ocen. Podpisane własnoręcznie przez Dyrektora i Wychowawcę.
Problem w tym, że Dziecinka nie przystępuje do matury. A oceny ma o niebo lepsze niż w tamtym roku. Nie ma to jak kompetentnym być!!!

Kwiatek nr 3:

Korytarz - przerwa. Idzie profesor, uczniowie rzucają pod jego adresem głupie żarciki. Cóż robi moc i potęga pedagogiki? Minąwszy uczniów pokazuje im za plecami fakulca. Nic dodać, nic ująć!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz