środa, 12 grudnia 2012

Liebster Blog

Dostałam przemiłe wyróżnienie od Iny z bloga "Inas Paradis". Cudnie, bardzo się cieszę, choć to oczywiście zabawa :D

Zasady zabawy:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną ,,robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który nominował Ciebie.


Od razu chciałabym przedstawić blogi, na których posty czekam z utęsknieniem:
-Relacji z agronautyki ciąg dalszy
-Bez odwrotu
-Luca blog
-Moich 100 błędów wychowawczych
-Ojciec Wwwirgiliusz chowa dzieci swoje
-Robert Gwiazdowski
-HansKlos
-OPOWIEŚCI KUDŁATE O KUDŁACZACH
-Na wsi w Japonii
-Moje Podlasie
-Zimno
-Blog Amelkowo-Patrykowy


A na deser odpowiedzi na pytania:


1. Skąd pomysł na pisanie bloga?

Trochę pozazdrościłam koleżance. Krótko mówiąc spapugowałam  :D A potem strrrasznie mi się spodobało i wciągnęło. Uzależniłam się :DDD

2. Czy Twoi bliscy czytają twojego bloga?

Z pewnością. Córki i Zięć. Czasem łatwiej napisać niz powiedzieć. Tak naprawdę, to blog powstał dla Nich.

3. Czy masz swój ulubiony rytuał podczas pisania (kubek z herbatą, ulubione miejsce, stała pora, etc)?

Raczej nie :D

4. A teraz z innej beczki: jaką książkę właśnie czytasz?

Leszek Szuman"Przepowiednie i proroctwa"

5. Kino czy teatr?

Zależy od repertuaru :D

6. Czy masz ulubiony cytat z filmu lub książki? (wiesz, na przykład Scarlet O'Hara, albo Killer)

"Jestem syty i bogaty, kupię sobie wór sałaty" :DDD

7. Czy umiesz wybaczać?

Strasznie ciężko:(

8. Czy jest coś, czego nie wybaczysz nigdy?

Nie wiem.

9. Kochasz za coś, czy mimo wszystko?

Mimo

10. Czy wierzysz w tegoroczny koniec świata?

Nie

11. Jeśli tak, to jaki masz plan na ostatni tydzień ; )


A teraz 11 moich pytań na które nominowani mogą odpowiedzieć w ramach zabawy :

1. Jakie było najzabawniejsze zdarzenie w waszym życiu?
2. Jaką książkę polecasz?
3. Która epoka historyczna najbardziej Ci się podoba-wykluczając współczesność?
4. Co zrobiłbyś/zrobiłabyś gdybyś została/został premierem?
5. Czy lubisz chodzić boso?
6. Jak nazywasz pyszna potrawę?
7. Czy jesteś konformistą?
8. Jedna rzecz, która musi znaleźć się w sypialni- prócz łóżka :D
9. Czy wierzysz w duchy?
10.Twoje hobby to...?
11.Jak siebie rozpieszczasz? Czym? W jaki sposób?

No i dotarłam do końca. wszystkim miłej zabawy, fascynującej lektury nowych blogów i .... podaj dalej :D

1 komentarz:

  1. Dziękuję. Już taką mam:-)) Chyba drugi raz nie będę u siebie wieszać, bo trochę się ze mnie śmiali, że łańcuszek, ale na pytania odpowiem poniżej:
    1. opisuje je na blogu, tylko uśmieszniam
    2. Kubiaka na przykład
    3. czasy starożytnej Grecji
    4. Zmartwił.
    5. Lubię
    6. Pyszną potrawą?
    7. A jaka odpowiedź by Ci się spodobała ;-)
    8. Książki
    9. Nie
    10. Pisanie
    11. Czytam fajne książki

    OdpowiedzUsuń