poniedziałek, 30 kwietnia 2018

To są zera. Mniej niż zera

Przed chwilą obejrzałam film. VAXXED, Zaszczepieni, Wyszczepieni. Różne ma tytuły.

Wnioski po obejrzeniu są porażające.  w zasadzie wszystko co niżej napiszę to luźne cytaty naukowców.

1. Producenci szczepionek nie ponoszą żadnej odpowiedzialności prawnej. Cały ciężar spoczywa na państwie. Czy wyobrażacie sobie proces i odszkodowania płacone chorym, w tym przypadku chorym na autyzm poszczepienny, gdy np w samych stanach zjednoczonych diagnozuje się rocznie milion nowych przypadków? a przeciętne odszkodowanie za to wynosi 5 mln bagsów.

2. Szczepionki nie są traktowane jako leki i w związku z tym nie są tak dokładnie badane. Nie robi się oficjalnie testów z placebo. Jakby nie było, wystarczą same wyniki badań i odczyny u zupełnie zdrowych dzieci do momentu zaszczepienia.

3. Te szczepionki to MMR i DTP. Nieoficjalne dane mówią, że odra w pakiecie ze świnką,  różyczką jest powodem autyzmu. Pojedynczo podane powyżej 3 roku życia zmniejszają prawdopodobieństwo zachorowania. ale nie likwidują. To samo jest z DTP.

4. Przeprowadzone wyliczenia prognozują, że w 2032 roku połowa dzieci będzie miała autyzm, w tym 80 procent chłopców.

Obejrzyjcie. A potem podejmijcie decyzję. Tym razem świadomie.

Znacie mnie nie od dziś. Szurnięta, nawiedzona w pewnych kwestiach. Czasem upierdliwa, nudna, agresywna. Ale o jedno zawsze dbałam. Musiałam mieć 1000 procent pewności, że prowadzę na szczepienie zdrowe dziecko. ile ja się naodbierałam telefonów z przychodni, ile wezwań? Gróźb. A to było w latach 80-tych i 90-tych. Właśnie dziś dostałam buziaka w podziękowaniu od córki gdy przeczytała te monity i ponaglenia. Warto czasem wypiąć się na system.
Czy to w czymś pomogło? z pewnością, choć nop-y miało każde z moich dzieci. a autyzm, jakieś spektrum, z pewnością ja i 2 młodszych dzieciaków.

I jeszcze jedno. Szczepionki przeciw polio. Zadbajcie żeby to były martwe bakterie. Zaszczepienie żywymi powoduje, że zdrowe dziecko czy dorosły zaraża od 8 tygodni do w skrajnym przypadku, 7 lat. Niezwykle to niebezpieczne dla noworodków i niemowląt.

2 komentarze:

  1. Pamiętam kuzyna mojej mamy, w wieku 30 lat zwiniętego w kłębek, rozumiejącego, ale pozbawionego życia na głębokiej wsi. Urodził się przed obowiązkowymi szczepieniami na polio. Dzisiaj jakaż to byłaby radość dla antyszczepionkowców, o bosz bosz, jakie wspaniale te wszystkie głęboko wrażliwe matki, które wszystko wiedzą najlepiej, których działania tak głęboko i dobroczynnie wpływają na ich dzieci, a wszelkie choroby pochodzą z zewnątrz, od złych lekarzy, a nie od tego, że po prostu słabe geny dostały po rodzicach.

    Przepraszam Cię, ale to co widziałam w osobie kuzyna (a zmarł ponad 30 lat temu) nadal budzi moją wściekłość. Gdyby tylko była wymuszona szczepionka na polio, może jeszcze cieszyłby się życiem, a z pewnością nie słuchałby radia skrzywiony do podłogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przeciwna szczepionkom jako takim.
    Jestem przeciwna bezsensownym szczepieniom. Braku dostatecznych badań przed dopuszczeniem na rynek. Bezsensownemu kalendarzowi szczepień. Zbyt szybkiemu i zbyt wielkiej ilości szczepionek.

    A swoją drogą to ZNAM człowieka, który zachorował na heine po szczepieniu.

    OdpowiedzUsuń