poniedziałek, 28 lipca 2014

Nadzieja

Gupkiem być i nie mieć tego świadomości to nie wstyd.
Ale mieć dostęp do wiedzy w każdej dziedzinie i nie korzystać z tego, to już głupota. Tylko tego czasu mało, mało...

Kolejny raz namądrowałam się telewizorem. Nie przeczę, że może opóźniona jestem, ale lepiej późno niż wcale ;p

Oglądałam na Fokusie dokument. "Doktryna szoku". Znacie?

Pewnie większość zna. Ja nie znałam. Poznałam, obejrzałam, zrozumiałam. (Takie masochistyczne zacięcie mam.) Z chęcią bym jeszcze raz obejrzała i przeczytała. Książka o tym tytule i tamacie jest.

By móc bez emocji przemyśleć. Wyciągnąć wnioski dla siebie. Choć w dzisiejszym świecie, a zresztą nie tylko teraz, ale i drzewiej, tylko stadem można coś zrobić.

Rzecz przygnębiająca. Smutna. Wpisani jesteśmy w te wydarzenia, wpisuje się Ukraina. Chcą wpisać Rosję. Cały świat.

Panie Mikke ja już panu podziękuję, tak jak od dawna mówię to PO. Co z resztą?

Po owocach ich poznamy. SLD też - papappapapa, i całej reszcie..

Jakoś nikt się nie ostał. Bo i po co?


Bleh...


Mocne postanowienie poprawy. Żadnych wiadomości z priv tv. Szkoda czasu. Czas na dokument i sieczkę niezbędną przy zasypianiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz