poniedziałek, 12 marca 2018

Sumuję

Poranna tradycja. Dodatki plus cisza i czas na przemyślenia czyli co telepie się w czerepie.

( swoją drogą fizyczne trudności z ogarnięciem się - niby dobrze a słabam )

Ojczenaszem wrzucony post, kolejny z kolei, jak dla mnie z lekka prowokujący.


I kiedy zsumuje się ustalenia soborowe z tym co się dzieje, prawda wychodzi na jaw. logika drodzy Państwo.

Czy to mnie cieszy? jako katolik z urodzenia i goownianych wysiłków, z życia człek, z zamieszkania- Polka mam  mieszane uczucia. wręcz wszystko we mnie protestuje. choć całość jest logiczną konsekwencją - wszystkie religie są równopawne.


Tiaaa... jako posłuszna córa Kościoła powinnam otworzyć serce i granice. szlag! platformiacy są bardziej papiescy niż a.  bo ja prosz państa jestem wyszyńska zgoła raczej. bardziej przyziemna, mniej miłosierna. czasem markoaureliuszowa. z naciskiem na czasem.

No i doopa blada. czarnam owca na memłonie KK.

https://www.facebook.com/dariusz.kowalczyk.104

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz