niedziela, 7 lipca 2013

Pożegnanie z tlenem

Nerw mnie chycił, bo .... dostałam, przysłał mi onyż o2 ankietę aktualizacyjną \. A w niej MUSZĘ wyrazić zgodę na wszystkie działania, w tym marketingowe dotyczące mojego konta.

No! Ja sobie wypraszam. To MOJA poczta, MOJE konto i ja nie chcę zadnych informacji dotyczących wyrobów alkoholowych, zadnych akcji marketingowych. Ja mam to w nosie. Ja sobie nie życzę.

I Jedyne co pozostało mi do zrobienia to chwilowe wyrażenie zgody - bo sysyny zablokowały mi pocztę - i likwidacja adresu po całości.

Nie ma poczty na razie bo zablokowana i nie bedzie bo polikwiduję konta.

A z komórką też się chyba rozstanę. BO MAM DOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 komentarz:

  1. ...muszę Cię zmartwić, nie tak całkiem Twoja...ichny serwer i ichna poczta...tak to już jest.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń