niedziela, 21 lutego 2016

w piernatach leżąc odbywam

konferencje telefoniczne
- z matkom. O wszystkich bidach świata, kocmołuchu i ruchu lokalnem
- z kuzynkom o urokach życia. I 3 latach do emerytury za każde nie ubite a wymęczone memłonem dziecko. Kusz.. Kumpela ma chyba 10-tkę :) skąd ona wiedziała, że się opłaca;)
- z dowolnie przypadkowymi


a domu od 3 dni sraczka. Najmłodsza sto, ziaje i sto i czerwono się robi. Węgiel hurtowo chwilowo zapodany. Jutro nicuroksazyd jak apteki otworzą. I zobaczym. Tylko bez paniki. Jak to nie pomoże to wet. Przynajmniej część leczenia w domu odwalimy. Stawiam, że coś pożarła. Albo luzem młądą puszczona, albo wyciągnęła mi coś z fajansu albo nie na zdrowie poszło jej czapi. No nie wiem. Loteria.


na fb ograniczyłam znajomych z dostępem. Nawet tych co lubię. W trosce o swoje zdrowie psychiczne. Akcje ratuj pieska czy świat się wali, żydzi, polacy, ruscy, muzułmanie nas atakują mnie nie rajcują. Dbam w końcu o swoją psyche. Bo mogie.
czasem coś bąknę o predatorach ale to ułamek. Gdy wkurzą. Generalnie usiech mnie wali.
Putin jako wodzu generalnie też mi obojętny. Ale ma tak dobrą prasę że czasem się łapię :D


z zainteresowaniem śledzę inny rodzaj walki z rakiem na filipinach czy innych atrakcyjnych miejscówkach prowadzonych przez Polaków. Ludzie po przejściach tj medycyna niekonwencjonalna, akademicka z naświetlaniami i chemią. Głodują w pełnym tego słowa znaczeniu. Pierwszy etap to ciecze a potem nic. Zero. Nul. Nawet wody w tropikach. Koleś tak działa już ponad 10 dni. Tylko słońce i kąpiele.
koleś w desperacji. Przerzuty już w pl. Przed wyjazdem złamana ręka. Pojechał w tropiki. Po tygodniu głodu itd kąpieli zaczął używać łapy. Nie za mocno ale jednak. Kurde. Jestem w szoku. Po miesiącu ręka zrośnięta. W pełni sprawna. Człowiek kilka kg w dół ale wygląda super. Ciekawa jestem wyników. Tych medycznych. Czy cóś się zmieniło i na ile.
krótko. Szacun.


a w domu po staremu. Spięcia z dupereli:
-odezwiesz się z miasta?
-już mnie to wkurza to twoje pytanie
??? Się grzecznie spytałam tylko. Standard.
oczekiwana odpowiedź:
-tak
-nie
- może
agresor jest zaskoczeniem. Niefajnym.
pożyjemy. Zemsta jest rozkoszą bogów :D
5 sms-ów z miasta z doniesieniami. Gdzie, z kim i co robi. A ja grób i mogiła. Zero odpowiedzi na hasło. W domu milczenie i zbywanie. I pacz pan pranie się migusiem wykończyło. I sagany dało radę pozmywać. I pretensji o brak obiadu ulubionego nie było.
tak. Inne cycki proszę ssać!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz