piątek, 30 stycznia 2015

po oczach

Z zaskoczeniem, po dłuższej niebytności, zauważyłam spadek liczby czytelników. I dobrze :) Piszę  dla tych, którzy potrafia przeboleć w "" inność. dla mła, dla paskud memłonowych, dla ciekawych i znudzonych. Piszę bo mogę, chcę.

Przedewszystkim bo MOGĘ :) NO!

Z wieści ostatecznych  -  wietrzę skutecznie mieszkanie. Wylatuje kurz, zbędne graty, szmaty, pierdoły i nieprzydasie. Za ciasno, za duszno mi się zrobiło.
Telewizornią oglądam harem i sułtana.
Czytam głównie literaturę nieświecką. Tak mam teraz i nic nie poradzę, zmian też nie pragnę.

Polazłam wczoraj do przykościelniej księgarni po kropidło. Bo wizyta duszpasterska itd
Jak zwykle rozgadałam się nieprzystojnie a i powód dodatkowy był ze mną czyli Alaska. Oczywiście opowiedziałam historię gaduły, przeleciałam wzrokiem po dewocjonaliach, nabyłam nowenny do św Rocha i Judy Tadeusza. No i wychwalam sprzedawcom co ON the best.
Jeden z nich wskazuje na fotkę z brodaczem. A ja jak zwykle, umiem się znależć.
- A kto on?!
- św. Charbel

- hy?

 - A co zacz ? - wspinam się na szczyty intelektu i dobrego wychowania ;p

No i wdepłam. Kto pozna, ten się nie odczepi :) Opowieść popłynęła, zassało mnie no i wyszłam z książeczką, no i zaraz zacznę wertowac net w poszukiwaniu większej ilości info.

Wizyta duszpasterska prawie standard. E tam, nie będę ściemniać. Nuda, pustka, niedosyt i tyle.
Ale nic straconego. Dopadnę chłopaka w Sanktuarium i nagadam mu!!! A co! Jam nie strachliwa ;p


Buziam i tulam po całości wszystkich Gości :***



4 komentarze:

  1. Zaglądam , ale mało piszesz.

    Ale nie zdewociejesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wiem :) Jakoś tak samo przyszło :) Nikogo nie wciągam, nie namawiam, nie krytykuję. Więc chyba nie. To jakby moja wewnętrzna potrzeba. TU napisałam, bo tak. A co dalej? Bóg jeden wie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może troszkę Twojej winy?
    czasem komentowałam, ale miałam wrażenie, ze do ściany
    ..ale może to tylko złudzenie;)))

    aa o czasem czytam trzy razy, żeby zrozumieć:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. :)))) Brzmisz normalnie, wiec myślę, że nie stracisz swojego świetnego postrzegania rzeczywistości.

    Coś i mnie isę zmieniło ,tez mam potrzebę odczuwania chłodu, owszem lubię marznąć, ale nagle potrzebuje spać w chłodnym,skręcam kaloryfer, wietrzę.


    OdpowiedzUsuń