piątek, 1 marca 2013

Żyjmy dalej

Na jednym z blogów znalazłam taki tytuł

" Noc mineła nadaremnie, była dupa, ale ze mnie :D"  I od razu nastrój mi się poprawił. Zaświtało pod kopułką, że może jakiś filmik sobie odpalić, jakąś komedię czy inne motowidło hinduskie, oczywiście z ze Shah Rhuk Khanem
Bo to jedyny w tej chwili aktor, który me wdzięki lekko podkręca :p ma w sobie cósia i tyle

A  może coś uszyję albo na drutach zrobię...
a może coś upiekę

a może?


Skrupuły wsadzam sobie w tył i mam w nosie...

tylko mmmmm.....
na jak długo?....


Omg... czy to życie nie mogłoby być prostsze....

żeby jakieś rozwiązania i podpowiedzi na wszystko były tak, ot na pstrykniecie....

Spadam z tej Bilioteki... dziś już nie marznę, kamizelkę odziałam....Do poniedziałku :D

Cieszyć się proszę, bawić, śmiać i nie żreć się ze sobą. Lowiu po wszystkich :D

1 komentarz: