niedziela, 17 marca 2019

Skleroza

" Kocham"" kompetentnych"lekarzy. kurtyna!
Rtg wykonany szpitalem w celu diagnostyki płuc okazał się zaiste ciekawy.
Cień gdziesik w dołku przeponowo-sercowym.
Miażdżyca aorty.
Wyniki odebrałam w piątek po miesiącu. od czasu zrobienia zdjęć. sam opis. bez zdjęcia.
Bez jakiejkolwiek informacji co dalej.
Wujek google trochę poinstruował. co żreć. odnośnie miażdżycy.
Siostra napędziła stracha, że skrzep może się oderwać, wujek google dodał, że udar lub zawał w takim momencie gwarantowany.nie pytałam o % szanse na przeźycie.
Cień w dołku do tomografii.
opcji jest trzy.
1.raczek nieborczek.
2. jakaś torbiel
3. stan zapalny.
4. tętniak.
O proszsz.... cztery .
Każda atrakcyjna.

A póki co Młąda mnie karmi gotowanymi pulpecikami, miksowaną sałatą , ja sama warzywami na parze.
Miksowanej sałaty nie polecam mimo, że jestem pokarmowym hardcorem.
Zupka krem warzywna z ziemniakami bez soli to wisienka na torcie. 🤣
Nie wiem co mnie prędzej wykończy - dieta czy choróbska. 🤣


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz