czwartek, 14 marca 2019

Między ciszą a ciszą.

Nie wiem o czym pisać bo zbyt dużo się ostatnio dzieje.
Jeśli jestem stałym bywalcem Kopciucha to czy jestem Kopciuszkiem?

No dobrze, dosyć zagadek.
Głównie mieszkam Otwockiem.
Głównie sprzątam, układam, ustawiam pod siebie.
Uczę się ile, czego, gdzie, kiedy.
Zaliczyłam pierwszy odbiór śmieci i niespodzianka. zaiwanili pojemnik albowiem umowa była się rozwiązała. za to o dziwo odebrano wory z plastikami. szkło olano. nie ogarniam ale uczę się.
Odpoczywam dużo. delektuję się ciszą. tak! to jest to co koi mnie najbardziej. nie ma tv, nie ma radia. jest za to poranny świergot ptaków, szczekanie psów i popiskiwanie mysiej rodzinki. teraz chyba brzydkie wyrazy mi ślą albowiem wszystko posłoikowane.  a pułapki ciotką rozstawione poszły do Kopciucha.
 Intrenety  średnio dostępne i w sumie  mam to w nosie.
Grzecznie segreguję śmieci i zbieram bio odpadki na kompost ew grzadki permakulturowe.
Przeglądam szafki, szuflady, ciuchy.
Z radością szkodnika-łasucha zaglądam w każdy kąt. myszkuję bezkarnie 😀
Odzyskałam apetyt. wciągam paszę w siebie jak chomik i chudnę. ruch, spokój, sens.
Woda - woda z własnej pompy. z własnego ujęcia. woda, a nie ciecz z kranu czy zawiesina butelkowana . fuj!
nocą cisza. żadnych pijoków, żadnych samochodów, wycia karetek, warczących motocyklistów, dźwięków z innych mieszkań. cisza. absolutna cisza i to jest cudowne!
Sąsiadów widuję sporadycznie. każdy w swojej chatynce. taki czas.
Jest szambo więc z wodą ostrożnie. gaz w butli. przeciekające rynny, omszały chodnik, sypiące się ogrodzenie, brama to istny "poemat". mam pole do popisu. oj mam.
Pytanko - jak tanio zrobić szczelne ogrodzenie. żeby piesy nie zwiali albowiem piesy muszą być.
Okazuje się, że mamy nocnych, niezapowiedzianych gości. wbijają się męty na posesję. trzeba zainstalować kamerki. szczęściem to teraz groszowa sprawa a i fachowca znam od lat.
Dziś nocka w Warszawie albowiem jutro ostatnia konsultacja przed terapią. a po południu uciekam  do Otwocka. zabieram Lalkę, Drab już urzęduje na ugorze. pogonił kota obsrańca sąsiadów. i dobrze.
 uczy się jak być podwórkowym Brysiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz