poniedziałek, 18 maja 2015

won

szlag mnie trafia, bo pierniczone reklamy, co chwila:
-usiłuja mi wmówić, że jestem nie dość dobra
-że niezbędne mi jest

ubezpieczenie
krem uv, który powoduje raka
jakiś miernik dla serowara, bo sery to współczesny wynalazek i bez tego ustrojstwa ni rusz
plastikowe buty, których wyziewy zatruwają organizm
pasty do zębów, które ryją psyche
pierdylion środków do sracza, które wyżerają śluzówkę i płuca

syn rezygnował z ogladania filmu na polsacie, bo wiadomo, reklama trwa 30 minut. albo trwała
młada wyciszała głos i oddawała się innym czynnościom
ja takoż

a teraz jestem poza wszystkim, a i tak to goowno dopada mnie na fb! 

a! upsz informuje, że udziału w 2 turze wyborów brać nie będę. nie ma mojego, psu na buty mi inni. nie moi!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz