czwartek, 2 stycznia 2014

Ekspersowo :D

Lubie kontakty z ludźmi. Lubię, bo miedzy innymi dają mi kopa do rozwoju. Krótkie informacje przeradzaja się w zbior "nowych" danych poszerzających moja wiedzę o mnie samej i świecie.
Sylwester jakiś najbardziej nieudany na świecie. Spin, nerwy, nieprzyjemnośc. Walić to! Zwykle bym się wkurzała, teraz tylko adrenalina podskoczyła i ... w sumie sie cieszę z zaistaniałej sytuacji. Jestem niemal zadowolona, bo to kolejna nauka. A wiedzy nigdy dosyć.
Demokracja autorytarna, mówi wam to coś?
Do niedawna dla mnie to było puste hasło, Wiki rozjaśniła horyaont i spodobało mi się.
Demokracja autorytarna z madrym przywódcą to jest to! I tego nam trzeba. Tusek próbuje coś ko9mbinować w tym kierunku, ale kiepsko mu idzie co najdobitniej widać po stanie gospodarki.
A gdzie ją doskonale widać? W Chinach, Rosji, Brytanii. Te kraje kwitną, buchają rozwojem. Ja też tak chcę!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz