czwartek, 11 lipca 2019

no dupy nie urywa

Cyrki z Lilą.
Z jakiegoś bliżej nieznanego powodu mamy zakaz kontaktu z Nią. jutro po lekarzu idę na policję dowiedzieć się w czym rzecz.
Odebrałam wyniki tomografii. doopy nie urywają. wszędzie w tętnicach blaszki miażdżycowe. komórki bezpowietrzne czyli jak się wydaje z wuja Google - pneumokoki.
Taki mamy styl leczenia. kilka lat temu poszłam do laryngologa z problemem usznym. że coś mi się tam dzieje. i doopa. wyrwał kawałek wydzieliny i spadaj Gienia. wielokrotnie lekarzom pierwszego kontaktu mówiłam o tym przez lata. i nic. zero jakichkolwiek zaleceń. badań.
Do kompletu- utajony początek niewydolności serca. zauważalny i to bardzo.
Nowe leki na serducho. nowy lek wziewny na poprawę wentylacji płuc, bo Warszawa jest koszmarna ze swoim smogiem.
Wyniki tarczycy ok ale obrzmienia nad goleniowe mam. czyli nadczynność tarczycy.
Do zrobienia tym razem prywatnie echo serca i znów mam przyjść bez kolejki tak jak dziś.
Czekam na przelew z ZUS-u bo wicie - kto nie ma miedzi ten w domu siedzi.
A za tydzień z haczykiem mam się zgłosić na komisję.
Co ma być to będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz