środa, 4 września 2019

Od przybytku itd

Jest pewna i to nie mała jak się okazuje różnica pomiędzy rtg za worek monet a na NFZ.. Dziwne! Powinny pokazywać to samo. Takie miałam przeświadczenie a tu ryms na ziemię.
Rtg nfz-towski mówił jedno, rtg za monety dał pełen obraz i opis. Tego co było, jest. A co będzie to się zobaczy.
Echo serca se zrobiłam wg zaleceń. Opis jest, powiększenie wiedzy googlem i zrozumienie słów pani kardiolog : - powoli, delikatnie, bez pośpiechu. Tak czy siak serducho do remontu.
Miałam jechać do Otwocka ale chyba kicnę do lekarza z wynikami.
Zawaliłam wczoraj stomatologa - zasnęłam.
U pulmonologa ok. Nowe leki. Jest ok.
Generalnie psychicznie czuję się bardzo dobrze co jest dla mnie samej miłym zaskoczeniem. Uśmiecham się! Jestem spokojna.
Tylko to pogo i inszości trońkę dołuje. 

1 komentarz: