wtorek, 14 maja 2013

Potrzebnice

Czemu tak? Bo potrzebują ;p

Ciotka  - męskich silnych łapek. Bo rurę do pieca co coś powygryzało i trzeba zamontować nową na odcinku piec-przewód kominowy. Wymontowała sama - zamontować musi ktoś inny. Najlepiej fachowiec.
Będzie-zamontuje!

Znajoma z okolic Warszawki. Nie mogąc doczekać się deklaracji od ulubionego dot stałego, nierozerwalnego, i sakramenckiego związku złożyła deklarację znalezienia takiego. Faceta co się zdeklaruje :p Życzę powodzenia!

O tym, ze ryknęłam sobie niegdyś żałośnie, że nie jestem facetem to wiadomo. Bo sił jakoś mi brakło przy wieszaniu szafki kuchennej. Bezsilność wyzwala różne reakcje. U mnie jest cała paleta emocji od totalnego wku...u jak faceta do żałosnego chlipania i zaglucenia :p

Kręgi słupa odmawiają współpracy, w związku z tym przeniosłam się chwilowo na wyrko Babelota. Miętkie aż do obrzydliwości ale wygodne. I zamiast spać delektując się chwilowym "rajem" "napadły" na mnie myśli tysiące. A to Wojtyszki, a to PoTomek, a to psy. Groch z kapustą totalny. Leżę i myślę, kombinuję jak oczyścić umysł. Wchodzenie w siebie dało chwilowy luzik, a po chwili najazd wszelkich wrażeń dopadł mnie znowu. Trudno- sięgam po Kabałę. Mentalnie obstawiam 4 rogi łóżka mentalnymi kryształami i co za ulga! Myślotok jak nożem uciął, skończył się. Ale jeszcze to nie to. Zbudowałam wokół siebie kryształową komnatę i po chwili "oglądałam" "cuda-wianki". Zasnęłam spokojnie, bez burzy mózgu.


1 komentarz:

  1. Nie miałby kto zrobić masażu mięśni pleców, zwłaszcza tych przy kręgach? Można też wmasować wyciąg z kwiatów kasztanowca (na spirytusie) - może być swojej produkcji. Akurat kasztany kwitną, można nastawić do maceracji.
    Zdróweczka życzę.

    OdpowiedzUsuń